| Sendt: 15 April 2008 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ny bruger her, er selvfølgelig ikke første gang jeg er her men det er første gang jeg har haft behov for noget hjælp og vejledning.
Sagen er den at jeg har brug for nogle nye diskanter til mine AL1000. De har taget skade efter mødet med en kattepote  Hvad vil I folk foreslå, og hvad med delefiltret? Jeg er klar på at betale hvad det koster, uden det skal være for ekstravagant selvfølgelig. HFK's tilbud på udskiftning af diaphragms lyder på 12- eller 1400, helt ude i skoven for hvad de er værd. Det er desuden nødvendigt at de er afskærmede, da jeg også lige har skiftet mit TV ud og det nye er ret følsomt over for magnetfelterne - hvilket bringer mig til et andet punkt: afskærmning af magneterne? Nogle forslag til det, helst DIY og billigt - ferritringe er ikke specielt billige IMHO. Synes i øvrigt også at kunne forstå at en afstivning af kabinettet kunne være en god idé?
Nu vi er ved det med enheder.. Har en sub med 12" enheder og har konstateret at den ene rasler pænt meget, hvis/når den skal have nye enheder, er det så nødvendigt at skifte begge? Kunne forestille mig at det er det bedste?
|