Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2025 | 22:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: rør og følsomhed og højttalere ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
spasmus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

hej med jer.

nu har jeg besluttet mig for at skifte hjemmebiografen ud med noget ordentligt stereo. og er sgu blevet lidt forelsket i rør forstærkere. men der er vel nogle grundlæggende ting ved at bruge det istedet for "alm" forstærkere. regner med en 2 x 15w - 2 x 30w kl.a

jeg har gået og kikket lidt efter omtalte b&w DM683. men har sgu svært ved at vælge, udseene betyder meget. syntes b&w dm604s3 er utroligt flotte. men hvordan de lydder og spiller ved jeg ikke og kan en rør forst. overhovedet kan trække dem. er der nogle andre højttalere man bør overveje. ??

jeg vil ikke have cd afspiller eller DVD afspiller mere, det bliver med Mediacenter med en phenom x4 9500 cpu og et maya studio lydkort " rigtigt godt kort" og så lige et bluray drev,der matcher kortets 192KHz burrbrown convertere. mon ikke det matcher en god cd afspiller i lydkvalitet. 

men mest af alt er det er fordi at det skal se stilet, pænt og diskret ud og samtidig spille virkligt godt. er træt af de store kasser og 15 forskellige elektriske apparater.

mvh Rasmus

Til top Vis spasmus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spasmus

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes