Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Surround sound + sub. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 171
Sendt: 12 November 2008 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Godaften allesammen!

Ja nu har jeg fået god hjælp før herinde så vil lige søge råd igen :)

Jeg har jo været ude og invistere i nyt fladskærm 50" Panasonic som kommer imorgen. Samtidig har jeg købt nyt møbel i blank sort til under skærmen og over. Jeg har nogle grimme dantax højtalere stående og er træt af dem. Så har tænkt mig at købe disse

http://www.cableman.dk/product.asp?product=13

i sort. De koster 1500,- hvilket jeg synes er en kanon pris. Jeg har en Sony Sony STR-DE685 forstærker hvilket spiller fint.

Men jeg har ikke så mange penge mere at smide efter dette så kom med jeres bedste bud.

Så har jeg en 15" Keenwood sub som bulder og brager og spiller ikke vildt godt synes jeg.
Den er ikke hurtig nok til det musik jeg høre. Så har kigget på denne

http://www.cableman.dk/product.asp?product=1854


Hvor mange tommer er den på?
Andre gode forslag?

Jeg takker mange gange!

mvh Daniel
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 12 November 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har ejet et Dantaxanlæg der mindede forbavsende meget om det Eltaxanlæg du refererer til. Empirisk set, er Dantax- og Eltaxhøjttalere er samme (lave) kvalitet, så jeg vil ikke anbefale anlægget til sådan et fint TV.  Hvordan har du det med at skulle købe brugt? Det giver mulighed for noget kvalitet i stedet for en Sony/Eltax-kombination.

__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 171
Sendt: 12 November 2008 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har det helt fint med brugt jeg synes bare ikke at kunne finde et pænt sæt til ordentlige penge i sort. Men hvis du har nogle gode link må du MEGET gerne dele dem med mig :D

Skal lige siges jeg bord i lejlighed så kan ikke spille VILDT højt og har hørt disse Eltax højtalere hos en makker og synes de spiller fint. Jeg er ikke glad for disse små højtalere og en sub men vil også gerne have lidt bas ud i højtalerne.

mvh Daniel
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT
 
jackson stuart
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 13 November 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

hvis du skal ha surround får du sku nok ikke meget bedre til prisen, medmindre du har godt med  held på brugt markedet. Ellers gør eltax det sgu fint nå man ser på, hvor meget man agentligt får for sine penge.

du kan jo altid spare op til noget bedre med tiden og iøvrigt tillykke med tv´et. 



__________________
NAD viso five - DALI skod concept, med eltax opgradering - th-42pv60 en klassiker...
Til top Vis jackson stuart's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jackson stuart
 
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 171
Sendt: 14 November 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Jeg siger tak for svarene :)

Dog kan jeg ikke helt finde noget i jylland brugt til ordentlig pris :(
men kan ikke finde ud af om en 8" er nok men alligevel jeg bor i lejlighed og bøvler nok med underboer. Men kan man købe nogle standere til de bagerste højtalere?

mvh Daniel og tak
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT
 
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 171
Sendt: 15 November 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hey igen. Sorry dobbelt post!.

Men jeg har kigget lidt på denne her

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/dal i_basis_100_subwoofer_sort.htm

Hva siger i til den? Kan den måske fåes billigere på nettet?

mvh Daniel og tak!
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes