Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Problemer med mine kef q75 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

hej allesamen

Nogen der ved hvor man ka finde en ny bas til mine q75er...  eller hvor man kunne finde en der sætter enheder i stand ....s.... på for håndtak...

 

mvh Teis

Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Hvad er der galt med dem? Skal de have nyt kantophæng, eller er selve enheden død?

Mvh.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

lyder som om der er noget der går på membranen, men den er ikke brændt af og kantophænget er også indtakt.......s
Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Skraber den på, hvis du trykker på den?
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

nej..... den har kun lyden når den spiller ca halv kraft..... lidt mystisk.... kan de ledninger der sidder på bagsiden af menbran ha noget at sige.....
Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Prøv at tage den ud og kig på den...
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

har jeg lige haft gjordt mens vi har sat og skrevet sammen, der er ikke noget at se lige umiddelbart.... også uden at ødelægge noget for en gangs skyld...lool...

Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

og hvis det er noget der ikke kan fikses, hvor kan man så finde en ny bas enhed....s
Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 
Dk11706
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 357
Sendt: 14 November 2008 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Spørg importøren, firmaet hedder:

http://www.steensen.dk/

De er mægtigt flinke.

Til top Vis Dk11706's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dk11706
 
Megaburn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Tusind tak for hjælpen...s

Til top Vis Megaburn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Megaburn
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes