| Sendt: 15 November 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en Audax der sad i Dali 40, men der var en modifiaktion til dem hvor man kunne bruge en Dynaudio istedet. Prøv at kontakte hifiklubben i Aalborg og tal med Lars - han ved en del om Dali 40 og kan rådgive dig bedst.
__________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|