| Sendt: 19 November 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg vil sige, at der er en del på dette forum, som godt kan lide focal. Desuden har hifi-freaks en fed service, med at de kommer ud med tingene så du kan prøve dem derhjemme. Og der er ingen købetvang eller lign. Det koster vist heller ikke noget, når de kommer hjem til dig. Jeg har faktisk også overvejet focal selv. :)
Da alle delene er i samme serie, kommer de med garanti til at passe godt sammen.
Der er 2 ting du skal kigge på, måske 3. Det første er, om din receiver er stærk nok til at trække dem, jeg tror at den er, men det er en god idé lige at spørge HIFIfreaks om det. Eller måske kan nogen på dette forum svare på det. :) Det andet er, at der er 2 subwoofer-producenter, som meget ofte bliver fremhævet på dette forum; Velodyne og SVS. De skulle, efter sigende lave nogle klasse subs. Det allersidste er, at du skal næsten sørge for at lytte til flere forskellige højttaler-sæt. F.eks. Monitor Audio med deres Sliver-serie eller Dali IKON. Kun et forslag. :)
Held og lykke og husk at vende tilbage med dine oplevelser med de højttalere du nu vælger.
- CerealK.
|