Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W 201i (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Insaneraver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 15 December 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har her idag den 15/12-08 fået anskaffet mig et sæt B&W 201i højtalere.. men har prøvet at google dem, kan bare ikk finde noget info om dem!! ved ikk om det er mig der er en totalt halvhjerne til det, for har det samme problem med min NAD 705 forstærker.. jeg KAN IKKE finde info om dem, hvor mange ohm og watt osv de er på..

håber i kan hjælpe mig herinde :)

PS. er rimelig ny indenfor HIFI, men ved da hva der er kvalitets mærker og hva der ikke er! :)

håber i kan og vil hjælpe mig med at finde info om NAD705(forstærker) og B&W 201i(højtalere)..

på forhånd tak :)
Til top Vis Insaneraver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaneraver
 
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 15 December 2008 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Jeg fandt dem på producentens hjemmside sjovt nok. http://www.bowers-wilkins.co.uk/display.aspx?infid=773&pid=1 837
NADen kan jeg detsværre ikke hjælpe dig med.

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 
Insaneraver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 15 December 2008 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

mange tak christian :) nu vidste jeg så ikk at det var det de hed rigtigt.. og tak for det også :)

fortsat god dag til dig :)




!!!!!!!!!!!hvis nogle af jer andre kan finde info om min NAD 705 forstærker er i meget velkomne til at skrive :)
Til top Vis Insaneraver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaneraver
 
trutta
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 December 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Nad 705 please:

http://www.nadelectronics.com/img/datasheets/NAD_705.pdf



__________________
Mvh Trutta
Til top Vis trutta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trutta
 
Insaneraver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 15 December 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

mange tak trutta :) 
Til top Vis Insaneraver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaneraver
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes