| Sendt: 16 December 2008 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har solgt mine B&W 603 S2 da jeg er på udkig efter nogle nye højtalere. Kravene er bl.a. at de skal være små (standerhøjtalere) og skal kunne drives af min Onkyo 605.
De skal være ok til film, men frem for alt gode til musik. Med musik mener jeg mest jazz.
Jeg er næppe nogen audiofil, men går da op i god lyd. Er det helt hen i vejret at satse på Onkyo´en som forstærker her?
Prislejet er maks 8000,- for 2 stk højtalere.
|