| Forfatter |
|
Decolour Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej leder efter ovennævnte.
hvad kan anbefales, de skal fungere som fronter i et surround system med en denon avr 3803 til at trække det, samt en svs sub til at give det dybeste
hvor god er et sætB&W 804? er blevet tilbudt sådan et sæt nemlig.
men andre forslag ønskes også?
Mvh Kim L. Poulsen
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med den svenske krone som den er for tiden - så kig evt. på et sæt XTZ-højtalere- nogle af deres modeller spiller godt- specielt til prisen pt.
Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Decolour Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
nogle af dem? er der nogle specifikke jeg skal kigge efter? og hvor købes de?
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
99.36érne - lige omkring toppen af dit budget - men kursen er super super i disse dage - omkring Dk-66 øre/1 Skr. Mere direkte link til højtalerne.. Mvh. Offcourse Ps.. 99.26 har også toptestet - men er jo til stander...
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Decolour Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, ser jo ikke dårligt ud.
passer de fragt priser de har derinde? for de skriver 200 kr for at sende til dk.
men kan man direkte regne med de priser? for så vil det være cirka 8200 svenske cirka 5412 kr danske kroner leveret.
kan det passe? eller fatter jeg ikke det svenske?
men vil disse være et bedre køb end b&w 804?
og er godt klar over at folk hører forskelligt, men det er lidt træls man ikke kan høre disse før køb.
Mvh Kim L. Poulsen
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt utrolig mange gode ord om xtz her på sitet. Du kan evt søge lidt i forummet her efter xtz'en og de b&w 804'ere, så
kan det være du med lidt læsning kan danne dig et indtryk af hvad det er for nogle højttalere du har med at gøre.
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
....hej jeg har et par xtz 99.25 de er ca 1år gamle med kvitt. plus dynaudio standere tilsalg. hvis det var noget.
mvh kenneth.
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth74 skrev:
....hej jeg har et par xtz 99.25 de er ca 1år gamle med kvitt. plus dynaudio standere tilsalg. hvis det var noget.
mvh kenneth.
|
|
|
Brug KSB til salgsannoncer.
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
man må vist nok ikke reklamere med salg i forummet, men du kunne da stadig overveje kenneths højttalere hvis han vil
sælge dem til en rimelig pris. Uanset hvad kan du høre hans xtz'ere før køb :)
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske et par brugte Dali 850..
|
| Til top |
|
| |
Egill Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jag har ett par xtz 99.26 som jag bruger som surroundhøjttalare och jag måste säga att de är ett fynd før sitt pris; välbyggda, virkeligt god diskant. och hyfsad bas. Men som fronthøjttalare hade jag nog hellre købt 99.36 eller 99.26 med varsin subwoofer 99w10.17p som på denna bild (før basdjupets skull).  XTZ 99-serie verkar ganska trøgdrivna, men 3808 borde kunna driva dem bra. En annan nackdel är att de tar ett tag att spela in dem. Mera intryck finns på http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=162794Det är skillnad i lådkonstruktion på de nya varianterna av 99.36/99.26 dvs de som inte är pianolack utan i matt svart och valnøt. De nya väger mindre (19mm MDF mot 25 mm i de gamla) men är rundade baktill för økad stabilitet som ska kompensera før att lådornas minskade vikt.
__________________ Mitt anleg http://www.minhembio.com/Egill
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
... man er ikke meget for at man lufter et salg her...:) men de spiller rigtigt godt.. spec. diskanten er god.jeg havede et par avance signature 3 mk2 før og spec. diskanten løftede lyden..med xtz har du også mulighed for justere diskanten . så den passer til rummet . (eller købe dig fattig i kabler der gøe det samme.) :) vi ses på ksb..
|
| Til top |
|
| |
Decolour Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej og tak svarene alle sammen.
jeg overvejer sådan et sæt xtz, men det skal være gulvhøjttalere så andet har ikke interesse.
men kan da godt se at med den kurs den svenske kr har, så er det rimelig interessant.
det ville være dejligt at kunne høre dem inden køb, men har desværre ikke mulighed for at komme til sjælland. Så det er desværre ikke en mulighed.
Mvh Kim Lehmann Poulsen
|
| Til top |
|
| |
Egill Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du kommer vara nøjd hvis du køber 99.36. Man ser ikke mange brukt 99.26 eller 99.36 til salg, vilket tyder på at ejerne er nøjda. Det er rent av muligt att Fyndbörsens "buy and try" gaeller aeven i Danmark, så du kan sende dem tillbage hvis du ikke kan lige dem. Svenska omdömen om 99.36 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=200686
__________________ Mitt anleg http://www.minhembio.com/Egill
|
| Til top |
|
| |
Decolour Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige et spørgsmål.
hvis jeg bestiller sådan et sæt 99.36 fra Fyndbörsens.
er der så noget med moms og afgift? eller kan jeg trygt regne med at det hele er iorden, og at jeg ikke kommer til at betale mere end cirka 8400 sek kroner ialt incl fragt?
altså jeg skal ikke gøre noget, alt går automatisk hvis jeg bestiller derinde fra?
Mvh Kim Lehmann Poulsen
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
...hej jeg har selv handlet der ... der er ingen moms osv.. dejligt.!
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
men ham jumon audio forhandler også xtz i danmark han holder til i hvidovre..
|
| Til top |
|
| |
Egill Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Precis som kenneth74 skrev er der ingen moms eller tull mellan EU-laender. Hvis en foretning saelger meget til ett annat land ska de bruge mottagarlandets momssats, men Sverige og Danmark har vel den samme moms (?) og dessutom saelger nok ikke Fyndbørsen tilraeckligt meget til Denmark. Der er mange i Sverige som køber hifi fra Tyskland fordi har lavere moms, men hos några store forettningar får man betala svensk moms.
__________________ Mitt anleg http://www.minhembio.com/Egill
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kun oplevet, at man betaler afsenderlandets moms. Tror ikke de gider ligge og rode med det, og jeg tror heller ikke toldvæsenet kontrollerer hvor meget moms der bliver betalt. Inden for EU plejer tingene bare at glide lige igennem.
Helt off topic, men deres forstærker er da et kæmpe kup i øjeblikket http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=6770
3.970 danske kr + fragt, får jeg det til.
|
| Til top |
|
| |