Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 06:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Reolhøjtaler som center? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lique
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 18 December 2008 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Hey

Lige pt. benytter jeg en enkelt B&W DM303'er som centerhøjtaler, suppleret af et par B&W DM603 S3'ere og en ACE BASS 2. En god kammerat har dog et sæt 601 S3'ere, hvor jeg kan bruge den ene af dem istedet for min 303'er som center. Tror i for det første at det ville give en (bemærkelsesværdig) forandring at skifte fra 303->601? Jeg tænker at det vil det gøre da jeg for det første vil skifte fra en 6" enhed til en 6,5", ligesom den der sidder på mine 603'ere; hvad mener i?

Burde jeg istedet gå hen og give betydeligt meget (for en fattig SU-studerende som undertegnede ), og få mig en B&W LCR600 S3?

Tror i der vil være stor forskel i lydkvaliteten af en LCR600 og en 601'er?

Mvh.
Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 18 December 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Tror ikke der vil være de store forskelle hvis jeg skal være helt ærlig. :-) Ace Bass 2.. det er ikke en sub man ser så tit. Den er ellers god! Svensk kvalitet!

__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
ZzZzleepY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 542
Sendt: 18 December 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

jeg ville køre vidre som du gør nu  og  spare op til en LCR600... har den selv og den er bare lækker.

husk hastværk er lastværk... så spar du bare op stille og roligt og køb en fin brugt  LCR 600 hvis du kan finde en i den rigtige farve.

det ville jeg gøre :)


__________________
WWW for at se Min anlæg's tråd.

HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Til top Vis ZzZzleepY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZzZzleepY Besøg ZzZzleepY's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes