| Forfatter |
|
sgun Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 24 December 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
er lige flyttet i ny bolig og skal have mig et par sub´s.
valget bliver enten 2 harbosub10 eller 3 xtz 8"... hvad siger i, og hvorfor? og hold jer venligst til de to mærker... for ikke at gøre forvirringen total
de skal suplere et sæt decor 7 fra frequence
|
| Til top |
|
| |
sgun Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
anyone???
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ingen erfaring med de 2 nævnte mærker. Har dog læst meget godt om XTZ. Men hvorfor lige 2 af den ene eller 3 af den anden? Selv var jeg nok gået efter en enkelt større og bedre sub, frem for flere mindre. Men det er måske bare mig. Dog vil jeg mene at en 8" er en lille smule for lillle til at agere sub.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
sjøquist Forum Bruger


Bruger siden: 10 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hello
min kammerat her lige købt en 10" xtz , kan kun sige at både lyd(tryk) og finish på dem er iorden , det er en af de billige modeller han har købt .
ellers er der svs som er en kenne dyrer men efter min mening det bedste jeg har hørt til dato (svs tube pc13 ultra) det er uden tvivl min næste sub
|
| Til top |
|
| |
phoeniks Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
sgun skrev:
|
hejsa
er lige flyttet i ny bolig og skal have mig et par sub´s.
valget bliver enten 2 harbosub10 eller 3 xtz 8"... hvad siger i, og hvorfor? og hold jer venligst til de to mærker... for ikke at gøre forvirringen total
de skal suplere et sæt decor 7 fra frequence |
|
|
3 er tættere på de optimale 5 så vælg xtz __________________ /Brian
musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
|
| Til top |
|
| |
Meier Forum Bruger


Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoeniks skrev:
| 3 er tættere på de optimale 5 så vælg xtz |
|
|
Hvor har du lige tallet 5 fra?
Er det fordi det hedder 5.1 (6.1, 7.1, 9.1) eller ligger der noget bagved?
Lyngdorf har jo 2.2 i rumkorrigering og Meridian havde et megadyrt setup med mange kanaler og subwoffere, men ellers kender jeg ikke lige til noge der dekoder til flere subs?
Hilsen
Thomas
|
| Til top |
|
| |
sgun Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
grunden til at jeg vil have 2 af den ene eller 3 af den anden er prisen...
hælder også mest til xtz, men er bare i tvivl om jeg vil få mere ud af 2 harbosub..
jeg bor i en andelsbolig med gamle naboer, så lyden skulle gerne blive inden for mine vægge...selvom naboerne nok ikke kan høre alligevel
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa... Har selv en XTZ med 10" og den spiller fint..... Jeg bor osse i lejlighed......Og man skal passe på...Den kan sætte alt i gang også hos naboer, underboer og dem i nabo opgangen..... Den spiller buller dybt og hurtigt....altså osse god til musik.. Hygge
__________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |
lassencad Udelukket fra forum

Banned for life!!!
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved godt at man skulle holde sig til de to nævnte. men først efter jeg købte 18" sub X 2 var det slut med at lede og prøve div såkaldte subs. ANG nabo,er så er ægte sub ligeglad med vægge eller hva nu der er imellem dig og nabo. Ikke alt hva der står sub på der har noget med sub at gøre. carsten
|
| Til top |
|
| |