| Sendt: 25 December 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvilken slags musik lytter du til? ønsker du en stram og præcis lyd eller en mere blød og tilbagelænet lyd? store højttalere eller små? hvor højt har du brug for at spille? hvor stort er dit lytterum? skal de være nye eller må de være brugte?
som du kan se er der mange spørgsmål man kan stille sig selv, og lige meget hvad, så bør det i sidste ende være dine egne ører der vælger hvilke højttalere du køber.
jeg synes sagtens man kan få nogle ret seriøse højttalere for 4000kr, både som nye og brugte. 
mvh __________________ setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one
diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
|