| Forfatter |
|
xprezz Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
jeg var til en fest i fredags hvor de havde en flad mat hvid højtaler der buede let inad. Den var super fed i designet og spillede fint. Kunne godt tænke mig en lignende da jeg er i gang med et større WAF projekt.
Nogen der ved hvad det kan være?
|
| Til top |
|
| |
balbrech Forum Bruger


Bruger siden: 15 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fortæl lidt mere.... hvordan var den bestykket? enheder, størrelse mm....
|
| Til top |
|
| |
xprezz Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestykket? Ikke rigtig noget jeg kigger på når jeg er til fest. Den havde et meget specielt udseende. Kunne næsten ligne et lavt sofabord. Overfladen var nærmest lidt gummiagtig og som sagt mat hvid. Helt rund og buede en lille smule ned på midten.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må vel kunne sige lidt mere om hvor store enhederne har været?
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ikke en sub, det er da tydeligvis en madskål til hunden. prøv nu at være seriøse og hjælp den stakkels mand.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
|
Det er da ikke en sub, det er da tydeligvis en madskål til hunden. prøv nu at være seriøse og hjælp den stakkels mand.
|
|
|
Det lover vi, men lad være med at citere med billeder så  Yamaha har også lavet en lignende iøvrigt.
|
| Til top |
|
| |
xprezz Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den. Perfekt mange tak. Øv ser dog ud til den er passiv, skal bruge en aktiv sub.
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
xprezz skrev:
Det er den. Perfekt mange tak. Øv ser dog ud til den er passiv, skal bruge en aktiv sub.
|
|
|
Yes, det vidste jeg det var :) Men ja den er passiv. Har ikke set noget lignende siden da. Eller så laver KEF en der ligner en diskos, den står på højkant og er aktiv og spiller med garanti både højre og bedre end den kære BEO fætter der. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
xprezz Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne du tænker på går jeg udfra?  Den ser ok ud og kan nok godt godkendes. Andre der har forslag til pæne subs? Helst ikke noget firkantet i wood look, jeg bor ikke i bjælkehytte. Skal spille sammen med 2 stk minipod jubilee
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
xprezz Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm gode bud HenrikW men ikke helt hvad jeg havde i tankerne. De runde kommer let til at ligne en skraldespand eller noget der hører hjemme på et skib.
Andre? :)
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gradient SW 63
|
| Til top |
|
| |