Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 08:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye baghøjtalerer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 December 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der herinde  har erfaring med denne Baghøjtaler fra Hifiklubben.....

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/bag/paradigm_ cinema_adp_baghoejttaler_soelv.htm  

står og skal skifte mine baghøjtalerer har i nogle forslag ?

 



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 25 December 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Bedre baghøjtalere end disse fås næppe

 

http://www.audioart.se/Shop/Index.php?sArtId=ENE-VER20R

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 December 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

hmm.. ok ... jeg syntes bare de er lige dyrer nok kunne i give et forslag i den lidt mere pris billige ende der ikke går på kompromi med kvaliteten og lyden :-)

__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 December 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

jeg overvejer også disse stærkt ..fordi jeg allerede har det meste af concept serien...

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/dali_ concept_1_hoejttaler_kirsebaer.htm

men disse er vel ikke lavet som Baghøjtalerer ?

 



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 25 December 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Eltax-Man skrev:
hmm.. ok ... jeg syntes bare de er lige dyrer nok kunne i give et forslag i den lidt mere pris billige ende der ikke går på kompromi med kvaliteten og lyden :-)

Jo, men husk at omregne prisen i svenske kroner. det giver ca. 9300 DK

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 25 December 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Som Eltax-mand skal du have disse:

De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.

Aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 25 December 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Men med ovenstående bliver du nok nød til også at opgradere dine fronter .

Aceh.

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 December 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

bwaaaa nej jeg kan ikke lide eltax mere har bare ikke fået lavet mit navn om ... jeg er nu Helt vild med DAli og burede kalde mig for DALI - MAN.....så det ender jo nok med jeg sætte concept 1 op som baghøjtalerer

 



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
vibe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 747
Sendt: 25 December 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

aceh skrev:

Som Eltax-mand skal du have disse:

De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.

Aceh

hvor finder du dem til 500 kr/sæt ? jeg kan kun finde dem til 350 kr/stk i fona.

de får godt nok mange rosende ord med på vejen.

mvh



__________________
setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one

diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
Til top Vis vibe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vibe
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 26 December 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

hvor finder du dem til 500 kr/sæt ? jeg kan kun finde dem til 350 kr/stk i fona.

de får godt nok mange rosende ord med på vejen.

mvh

[/QUOTE]

Føtex og Bilka har dem engang i mellem til 500,- kr. for et sæt.

Jeg fandt mine på bud i Føtex til 250,- kr/sæt .

Aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
vibe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 747
Sendt: 26 December 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

aceh skrev:

Føtex og Bilka har dem engang i mellem til 500,- kr. for et sæt.

Jeg fandt mine på bud i Føtex til 250,- kr/sæt .

Aceh

det var godt nok billigt. tak for tippet.

mvh



__________________
setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one

diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
Til top Vis vibe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vibe
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 26 December 2008 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

aceh skrev:

Som Eltax-mand skal du have disse:

De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.

Aceh

Kunne ikke være mere enig. De er super til prisen og i mine ører også til flere gange prisen.

Jeg bruger dem som baghøjttalere i et 7.1 setup.

 

Jeg gav 250.- pr. sæt for de sidste jeg købte.

 

Her er mine iøvrigt, beklager det julede.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes