| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde helt klart kigget på Xavian Giulietta på Avcentrum.dk.
Hvis de sælger dem for 8.500,- (!!) sættet er det jo lidt sindsygt hehe. Der kan brugt markedet knap nok følge med efter min mening. (DE KAN IKKE!! hehe)
De koster 4.400 dollars i USA og får rigtig gode anmeldelser derude. Har selv nogle og de er bare guld værd.
Dylmer, slå til hvis de virkelig er til salg for 8.500,- og du kan selv vælge finish, og de ser total godt ud med utrolig god finish. Du finder ikke noget bedre derude til den pris om du så købte brugt. __________________ -Audioromy 838a FU-13
-Rotel RC-06 Pre-amp
-Rotel RB-06 Power-amp
-Rotel RCD-06 CD-player
-Pioneer PL-8 Turntable
-Xavian Giulietta speakers
-JBL L166 Horizon speakers
|