Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 23:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hvad skal jeg købe sub + rear... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spritstiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

hej.

jeg har ikke den vilde forstand på stuestereo men er kommet dertil hvor jeg skal have købt mig lidt nyt (brugt).

køber altid brugt da jeg ikke gider give en formue for noget hvor jeg kan finde den samme vare brugt til det halve... bare lige så det er på plads:)

skal have mig en aktiv sub.. er ikke helt sikker på konceptet men er det ikke bare en sub der får 230 volt plus et sæt phono kabler fra forstærkeren? udover det er der så nogen optimal placering af denne eller kan man stille den hvor man vil i rummet bare det er i nærheden af den "firkant" hvor man har de andre højtalere? max pris 2000 brugt! så lige den her... http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13895 kan den bruges?

skal også have et sæt bag højtalere... hvilke kan i anbefale? de skal være så små som muligt og være nogen jeg kan hænge op på væggen (lille stue) max pris 2.000 kr. brugt!

mit setup som det er nu :
Jamo center 200
Forstærker NAD T 760
Front bose 301 serie 3

men kom med nogen bud på hvad i vil synes jeg skulle kaste lidt mønter efter:)

jeg er ikke på nogen måde en hifi nørd men har lige fået nogen penge tilbage i skat og nu er det på tide at få købt lidt ind... så det jeg går efter er egentligt bare noget der virker og som kan bruges... hvis i forstår?
Til top Vis Spritstiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spritstiv

Spritstiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

slet ingen der kan hjælpe...?

har kigget lidt på den her sub : http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59020036

og dem her til bag : http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59249678 de er fra år 2000
Til top Vis Spritstiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spritstiv

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

Ville måske hjælpe, hvis du gav lidt flere oplysninger om dine behov - musik/lyttevaner, rumstørrelse, prioritering ml. biolyd/musik, m.v. 
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes