| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit anlæg består af en Marantz PM7001 forstærker og en Marantz SA7001 cd-afspiller. Skal bruge et par nye højttalere hertil. Min musiksmag er ret blandet, hører mest rock/pop og rap. Anlægget spiller i et rum på ca. 20 kvm. Spiller sjældent vildt højt, hvis det har noget at sige.
Har kig på følgende modeller:
DLS R 55 ~ 6000 Monitor Audio Silver RS 6 ~ 5500 XTZ 99.36 ~ 5400 XTZ 99.32 ~ 3400 Focal Chorus 714 V ~ 4150 Focal Chorus 716 V ~ 5400
Har hørt DLS og Monitor Audio højttalerne hos Tape Connection. Var egentlig ret imponeret af begge, dog med en lille favorisering af DLS højttaleren.
Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der har erfaringer med nogen af de andre. Vil f.eks. Focal Chorus 714 V være et par gode højttalere for mit system og er de f.eks. langt fra lige så gode som DLS højttaleren. Vil nemlig meget gerne slippe noget billigere end 6k hvis jeg kan få en lyd der er næsten ligeså god.
Spiller lige nu på et par JWS C 61 XL Gold (http://www.jws.se/jws/jws_c61xlgold.php3). Et par billige gamle højttalere som jeg blot benytter indtil jeg får købt nogen andre til mit nye system.
|