| Forfatter |
|
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 19 Marts 2009 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
6000JGA Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 19 Marts 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er ikke særlig imponeret af pod speakers, heller ikke denne her. vil gerne være dig enig i at de er spinkle i lyden. men synes også de har tendens til at lyde ret indelukket. Synes der mangler en vis sammenhæng i lyden. 
Nu skal jeg ikke være for høj i hatten, men det er altså hvad jeg synes om de her pod speakers. Man kan i hvert fald finde meget meget bedre til prisen. MÆÆN! design er jeg helt tosset med det må man gi dem. 
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 20 Marts 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kigget nogle pods ad, af det er altså ikke noget guld disskant de har brugt. Der er tale om noget af det billige billige. Det er en softdome, og de bliver aldrig grimme at høre på, men de kommer heller aldrig op på noget hi-end niveau. De er søde, og lyden er stadig ok. Men jeg ville ikke selv kunne have nogen stående, uden at føle jeg havde "solgt ud" for det smarte look.
De er meget specielle, og ikke til at skifte enheder eller egner sig til at opgraderer. De er nok så gode som de kan blive.
Cheers
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Marts 2009 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er såmænd heller ikke fordi jeg overvejer at købe dem, men er lidt nysgerrig på min kærestes vejne skal jeg sige jer. :)
Selv synes jeg heller ikke om pod-lyden, men kunne være disse havde lidt mere at byde på. Noget der ikke synes at være tilfældet? __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 21 Marts 2009 kl. 06:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kæreste (og jeg, rent designmæssigt) er også ret vilde med dem, men de får ikke lov til at stå hjemme i stuen. Jeg bryder mig bestemt ikke om lyden, og mener at du sagtens kan finde noget langt langt bedre i den kompakte størrelse og til den pris. Da jeg hørte dem, havde jeg håbet på en hybrid mellem godt design og god lyd, men sådan er det slet ikke fordelt. Du betaler for design - intet andet.
My two cents...
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Marts 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Min kæreste (og jeg, rent designmæssigt) er også ret vilde med dem, men de får ikke lov til at stå hjemme i stuen. Jeg bryder mig bestemt ikke om lyden, og mener at du sagtens kan finde noget langt langt bedre i den kompakte størrelse og til den pris. Da jeg hørte dem, havde jeg håbet på en hybrid mellem godt design og god lyd, men sådan er det slet ikke fordelt. Du betaler for design - intet andet.
My two cents...
|
|
|
Det var også hvad jeg frygtede. Godt nok lige at få på det rene.  __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
Scandyna1 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa...
er lidt uenig.. haft cerwin-vega og dali.. og nu the drops og minibass.. self mange går jo efter deres design..
men for du bigpod og minibass er lyden sgu stor.. self folk har smag og behag.. men må sige om den står på film eller house musik for mit vedkommen er lyden sgu go.. man hører mange detaljer i lyden..
og igen igen... mange vælger dem os istedet for de store kasser på gulvet.. igen.. smag og behag.. men dårlige er de ikke lidt synd og sige.. for dali har os lavet dårligt l**t.. men kommet igen med ikon modellerne..
mine valg:
scandyna
B&W
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kender Minipod ud og ind. Det er ikke dyre enheder eller delefiltre, men det er det heller ikke i andre højttalere til samme pris. Jeg har også hørt dem på virkeligt meget forskelligt udstyr, og min mening er at de faktisk lyder godt også til prisen. Jeg vil klart foretrække minipod fremfor noget Dali Concept eller Dali Blue.
|
| Til top |
|
| |