Bruger siden: 18 Marts 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 11
Sendt: 01 April 2009 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har et lille problem kan ikke finde ud af hved jeg skal købe jeg har 4000 kr . Anlæget må gerne være brugt. Jeg mangle en ide til hvilke højtalere jeg skal købe og hvilken forstærker/reciver jeg skal købe.
Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
Sendt: 01 April 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
benjaminhviid skrev:
For 4000 kan du nok ikke få meget andet end et sæt Logitech z 5500 med indbygget forstærker i subben. Til prisen spiller de dog også rigtig godt.
Men lad os se om andre har nogen bud :)
Du skulle prøve at bladre gennem KSB sektionen og forholde dig til hvad du egentlig kan få brugt for 4000. Givet din udmelding tror jeg du vil blive noget chokeret.
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 01 April 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Der var også et sæt Dali 606 derinde for noget tid siden. Mener de stod til en god tusse. Det er imo et rigtig fint køb. Så er der masser af peneg til forstærker og cd-spille.
Bruger siden: 05 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 41
Sendt: 02 April 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
TruthSpinner skrev:
benjaminhviid skrev:
For 4000 kan du nok ikke få meget andet end et sæt Logitech z 5500 med indbygget forstærker i subben. Til prisen spiller de dog også rigtig godt.
Men lad os se om andre har nogen bud :)
Du skulle prøve at bladre gennem KSB sektionen og forholde dig til hvad du egentlig kan få brugt for 4000. Givet din udmelding tror jeg du vil blive noget chokeret.
Sorry, jeg overså at det måtte være brugt. Min fejl. Men nej kære TruthSpinner - det chokerer mig ikke, trods din udmelding
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum