| Forfatter |
|
Toft123 Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 04 Juni 2009 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står i den situation, at jeg skal købe nogle nye højttalere. Det kan åbenbart ikke lade sig gøre at finde nogle brugte xtz herhjemme, så jeg er nødt til at bestille dem fra Sverige eller køre dertil for at hente dem.
Det bliver et sats at gøre begge dele, så jeg vil spørge, om nogen i københavnsområdet har et sæt XTZ 99.22, 99.25, 99.26 el. 93 WMT, jeg kan prøve at sætte til hjemme hos mig og opleve dem "live" inden jeg køber dem ubeset og får dem sendt.
På forhånd tak
- Jacob
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Buy & Try
Full returrätt i tre veckor" Måske det var en ide at benytte sig af det..
|
| Til top |
|
| |
nAlen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er et sæt 99.26 valnød til salg på hifigalleri.. Desværre er prisen af ukendte årsager bare højere end hos svenskerne fra ny :)
Har et sæt 99.25 stående, som du snildt kunne ha fået en lytter på, de er bare i modsatte ende af landet...
Men mon ikke der en venlig sjæl i det sjællandske land der ligger inde med et sæt :)
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtz har jo en fin buy & try service som du kunne benytte dig af
|
| Til top |
|
| |
Toft123 Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt se at buy and try virker som en meget god idé, men hvis jeg ikke mener højttalerne passer ind, koster det en mindre formue at få dem sendt tilbage til Sverige. I første omgang vil jeg se om min idé kan lade sig gøre...
|
| Til top |
|
| |
bjarnelund Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også meget interesseret i at høre et sæt xtz 99.25 da jeg skal købe disse eller måske 93 WMT til sommer.
Er 99.25 og 99.26 ikke den samme højtaler teknisk, men blot et andet kabinet.?
til nAlen: Jeg bor i Skive - tænkte på om jeg kunne høre dine, da du skriver du bor i den anden ende af landet i forhold til Sjælland..
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
nAlen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
99.25 og 99.26 er identiske pånær kabinettet... 25 er firkantede og 26 er dråbeformede..
Bor i Hjørring, så det må siges at være modsatte ende af landet ja :)
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om det er det samme sæt, men der også et par tilsalg ind på DBA, men ham som sælger mener at de er mere værd end et par nye, har snakket med ham, været ud og høre dem. Men han stod fast på en overpris og så vil jeg hellere købe et par nye hvis det endelig kommer så langt.
__________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
nAlen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bagger: For mig at se er det det samme par, og ja hans prissætning forbliver et mysterie, men fred være med det :)
Er vel heller ikke en direkte dårlig ting at du kan høre dem, takke nej og stikke hjem og bestille et sæt, fra ny og billigere... Såfremt du kunne li hvad du hørte naturligvis :)
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
nAlen skrev:
Bagger: For mig at se er det det samme par, og ja hans prissætning forbliver et mysterie, men fred være med det :)
Er vel heller ikke en direkte dårlig ting at du kan høre dem, takke nej og stikke hjem og bestille et sæt, fra ny og billigere... Såfremt du kunne li hvad du hørte naturligvis :)
|
|
|
Det må næsten være de sammen, han ville bare ikke længere ned end 4500,- hvilket jeg synes er helt tosset, da et par nye med den lave svenske krone kun koster 4200 og så kunne jeg købe et par et min mening pænere standere til 500 og have et par helt nye, men det kunne han ikke se. Han sagde at der var mange andre der var interesserede i dem. Fair nok og held og lykke med at få dem solgt. Det var ikke engang for at udnytte at manden havde dem stående så jeg kunne høre dem, troede at lyset ville gå op for ham når jeg fortalte at hvad jeg syntes om prisen, men ok. De lød absolut ikke værst må jeg sige, men bassen var alt for overdimetioneret til hans lille værelse, men virkelig imponerende hvad de "lille" højtaler kunne præstere af dybde og utrolig behagelig og åben i toppen. Klart anbefalelsesværdig, havde nok også købt et par, hvis ikke lige det var fordi jeg var faldt lidt for et par Sonus Faber Concertino Domus, som jeg synes er en utrolig smuk højtaler. __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |