Bruger siden: 20 Juni 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
Hvis man skal have 2 sub's sat til sin receiver, skal man så bare sætte et subkabel fra receiver til line-in på sub1, og derefter endnu et fra line-out på sub1 til line-in på sub2? Eller er der tale om en form for Y-stik fra receiveren?
Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
Du kan begge dele, det er bare et spørgsmål om hvor du splitter signalet. Hvis jeg var dig ville jeg bruge et Y split bag receiveren, så er der (ca.) lige langt til hver sub.
Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
mollecon skrev:
Joe, men med et alm. liniesignal i sub-området, vil det nok virke fint med blot at videresende .
Selvfølgelig! Men nu tænkte jeg nu mest på hvad der var lettets i forbindelse med kabeltræk. Istedet for at trække først ud til den ene, for derefter at skulle trække hele vejen over til den næste. Så bliver konen også så glad når der ikke er for mange synlige kabler
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum