Bruger siden: 09 August 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
Hej forum,
Jeg har fået købt mig et sæt DLS r50 som baghøjtaler i mit surround setup. De er købt nye så jeg undrer mig lidt over at de ikke er bi-wire. Ikke at det betyder noget, selvom jeg har bi-wire på front og center havde jeg ikke planer om at gøre det samme på r50'erne, men jeg er alligevel blevet lidt nysgerrig efter hvilken model jeg har købt. Er det en MKI/MKII/MKIII, der laves på den måde ?
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
Så slipper du jo bare med halvt så meget kabel
Prøv at høre Søren fra TC i Århus (Ikke ejeren, men ham den unge sælger, Ved ikke hvad hans efternavn er). Han er rigtig godt inde i tingene med DLS osv
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
-> Raskolnikov, sidder dine R50 på et søm i væggen ? Hvad har du brugt til at give dem lidt afstand ? Pt. har jeg rullet lidt bobbelplastik fra embalagen sammen og stukket ind bag dem
Sendt: 29 Juni 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
Der var ingen gummidutter med i kassen, så jeg gik ud fra det var TP der havde skrevet forkert, da det var det eneste sted jeg har set afstandsstykkerne nævnt. :-/
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum