Sendt: 27 Juli 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Tak for tipsene indtil videre. Men der må være flere. jeg tænker, at det er oplagt at få sponsoreret et par meter i bytte for reklame da udstillingen kommer vidt omkring. Så gerne et dansk firma/importør, der har lækre stoflignende ledninger.
Ang udstilling så kan jeg fortælle, at vi er en gruppe møbelsnedkere, der er inviteret til Tokyo for at vise de danske traditioner/færdigheder frem. Tilsvarende er japanske snedkere udvalgt til at løse samme opgave. Vi laver hver vores ting. Jeg laver en iPod afspiller med opbevaring, fjernbetjening, høretelefoner og højtalere - alt i træ. Det bliver i meget høj kvalitet og derfor skal lydsiden selvfølgelig følge med. Jeg har i forvejen samarbejde med en dansk højtalerudvikler og B&O sponsorerer nogle elektroniske enheder. Udstillingen kommer efter Japan til Sverige og Danmark med god mediedækning. I Japan skriver de en bog om udstillingen og den danske Ambassade i Tokyo støtter og samarbejder med os.
Hvis nogen har interesse i et sponsorat eller kender nogen der vil gøre nytte af den gode eksponering så kontakt mig endelig.
Men det er kun højtalerkabel jeg mangler.
Rasmus
|