Forfatter |
|
snailwalker Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 29 Februar 2004 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer snart at tage ud og kigge/høre på Cerwin Vegas nye classic serie. Er der nogle der har hørt dem? Hvordan lyder de? Eller er det helt spild at tage ud og høre dem  __________________ snailwalker - faster than you knew
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 29 Februar 2004 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
En ting er sikkert om CW. Skal man spille røven ud af bukserne og musikgenren er udelukkende rock o. lign, er CW noget man skal kigge meget på.
Jeg skal ikke udtale mig om classic-serien, da jeg ikke har hørt dem. De har pt kun de 2 største modeller i serien, resten skulle komme i April.
Når du nu en dag smutter forbi Hi-fi klubben for at lytte til classic-serien, skulle evt. også tag et lyt til Cewin Vega's V-serie. Der er besparelser så det vil noget:
Du skal lige være opmærksom på at Cerwin Vega har flyttet deres produktions afdeling til Kina, så der vil stå "Made In China". Dette ændre dog ikke på lyden, men nogle mennesker har en kærlighed for amerikansk power. __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
dohh Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 29 Februar 2004 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt de skulle leve op til forventningerne!! Og til pengene - ja så er der vist ingen øjne tørre.. hvis man er til cerwin vega!!!
|
Til top |
|
|
snailwalker Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 29 Februar 2004 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg har lagt mærke til V seriens voldsomme prisfald, og da jeg har en Yamaha YST-sw 800 subwoofer pt, tror jeg også jeg kan nøjes med en enkelt 15" basenhed :). Men jeg skal da høre begge dele. Vil utrolig gerne høre fra andre med erfaringer om V og Classic serien...
Og tak for hjælpen indtil videre... __________________ snailwalker - faster than you knew
|
Til top |
|
|
farmand Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 101
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cerwin Vega er gode til rock og lign, men hvordan er de egentlig til dvdfilm?
|
Til top |
|
|
Superfrez Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nogle Cerwin Vega E-315 med 15" basser i og filmoplevelsen er helt kanon! De overdøver min subwoofer og der er bare knald på! Så kun positiv herfra! ;)
|
Til top |
|
|
Jailbird Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej snailwalker, det er vel aldrig spildt at kigge eller lytte til højttalere.
Jeg har selv et par af de gamle AT100 som jeg bruger til fronthøjttalere og jeg kan kun tilslutte mig at de er kanon til film og til den musik jeg mest lytter til synes jeg også at de er OK.
__________________ NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
|
Til top |
|
|
farmand Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 101
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 06:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt specifikt, er v12'eren også god til film?
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
farmand skrev:
helt specifikt, er v12'eren også god til film? |
|
|
nu er filmlyd jo ikke det mest krævende der findes.
bare der er dynamik, og det er der!
Så til prisen findes der nok ikke bedre front højtalere til et Surround setup, med mindre du vil købe brugt.
|
Til top |
|
|
At100 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 07 Marts 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har de helt nye 1515 clsc + AT100 og center og baghøj+sub 15 spiller for sygt men der er nu mere klang i de gamle AT og der står intet om de er made in china & nbsp;
|
Til top |
|
|