Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: SVS PC 13 ultra (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 03 September 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Hej !

Må lige dele denne her. Havde sub til salg - en vinder - alt er helt klappet og klart. Vi aftaler dato og jeg skal så levere da manden ikke har bil. Jeg pakker og læser bil + slæber sækkevogn med. I dag torsdag skal sub så leveres og der skal handles - så aflyser manden - siger nu at den er for høj - ha ha - kan man sgu da ikke - sådan noget har man checket inden

+ jeg har afvist andre - nu kan man så starte forfra - hold da op !!

Hilsen Thomas

Til top Vis Thomasdk1405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomasdk1405

polmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 September 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Ja der er nogen mennesker som ikke bruger hovedet, som det er beregnet, og det er voldstomt irriterende. Jeg har kun hørt godt om den sub, så jeg er sikker på at du nok skal komme af med den 
Til top Vis polmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af polmann

Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2009 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

ja - godt jeg ikke har bestilt den anden endnu så. Der gik jo lidt tid med at pakke den ned i kasse og få den læsset - spild af tid.

Ja - heldigvis er det en super sub til super pris - så jeg regner da med at få hurtig gang i henvendelserne igen - bare ærgeligt med dem jeg har afvist og som har købt noget andet nu.

Til top Vis Thomasdk1405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomasdk1405

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 September 2009 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Nogle gange tror jeg virkelig, at folk aftaler sådanne handler blot for at få nogle at snakke med... Jeg har været ude for noget lignende: Først går han med til at købe et sæt højttalere af mig og vi aftaler en dag, og han aflyser dagen inden med det argument, at hans forstærker er for svag til højttalerne.

Han skriver nogle dage efter, at han har læst lidt på det og mener hans forstærker kan klare det og vil gerne købe dem. Problemet er, at han ikke har bil. Jeg tilbyder derfor, at jeg godt kan få dem kørt hjem til ham to dage efter hvor jeg kunne låne mine forældres bil. Da denne dag kommer, får jeg en sms hvor han siger, at han ikke vil have dem alligevel fordi de er for store!

Præcis det samme som i dit tilfælde - manden har hele tiden kendt størrelsen! Så du er ikke den eneste det er sket for

Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2009 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Han var vel ikke fra Roskilde ?

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 September 2009 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Thomasdk1405 skrev:

Han var vel ikke fra Roskilde ?

Haha ikke hvad han fortalte mig i hvert fald   Men skulle ikke undre mig, at han bare har nævnt et tilfældigt sted

Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

sonny73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 September 2009 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

hej Thomas

Der kan godt være hvis vi er heldig at vi få den bragt til den mørke jylland

fik du tjek om de blu ray film var ægte eller kopier ... du var da alt for flink med ham

Til top Vis sonny73's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sonny73

Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 September 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Flink - åh jo - man er for god af sig.

Næ aner ikke noget om de blu-ray andet end hvad han sagde - de var spritnye og stadig med folie omkring.

Men til grin at have brugt tid på ham og afvist andre - som så har købt andet nu og ærgrer sig.

Men det var så ikke på det her forum - men på recorder og han hed mikkelfrost - så er andre advaret - he he

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes