| Sendt: 06 September 2009 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey gutter
Jeg sidder lige og overvejer hvilken subwoofer jeg skal købe mig.
Mit system er: Panasonic XR59 reciever, 42px80 tv front højtt. Dali 400 bag højtt. Dali Lektor 2 Center højtt. Dali Lektor
Hvilken sub skal jeg vælge? Jeg har selvfølgelig kigget på Dali, og har fundet en brugt Ikon til 3000kr, hvilket også er max i mit budget... Men jeg har ikke hørt den og kender den slet ikke... grunden til at jeg har kigget på Sub10 er fordi, jeg har set den omtalt på andre forums, men der gik snakken hurtigt over i, at andre produkter fra Harbosound var noget billigt kina-pis.. Men ikke rigtig noget konkret om Sub10, andet end 2-3 stykker som roser den til skyerne, og siger at den er bedre end Dali til 6000 kroner.. på trods af, at Sub10 kun koster 2700kr.
Er der nogle som har hørt den, og ved om den er pengene værd, evt. også mere end pengene værd? :D
Grunden til at den tiltaler mig lidt er den rosende kritik 2-3 personer har givet den, men det kan let være folk som kender ejeren af Harbosound firmaet... men det smarte ved at købe ny på postordre er, at den kan sendes retur inden for 14 dage, hvis jeg slet ikke kan med den.
På forhånd tak Mvh Anders
|