| Forfatter |
|
sims Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Jeg har brug for lidt hjælp, jeg leder efter nogen Pic. og nogen dataér over JBL LX800. men jeg kan ikke finde noget op dem...
Samt jeg vil også gerne høre fra folk som evt. har/eller har haft sådan et sæt.?
For jeg overvejer og skifte min Dali 2002 og Gale 3070 Sub. ud med sådan et sæt.
På forhånd tak. 
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig ??
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Come on boys... jeg har sku brug for lidt hjælp her.!
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2004 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må jo nok lige sige det det skuffer mig lidt, at der ikke er nogen der hjælpe mig.!
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
Jeg må jo nok lige sige det det skuffer mig lidt, at der ikke er nogen der hjælpe mig.!  |
|
|
Hej Sims, har først lige nu set dit indlæg, jeg har flere ting om sådan en højtaler, det skal lige siges at jeg har ikke haft sådan et sæt men jeg kan sagtens finde noget om den.
Poul-erik.
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay fedt :)
er det ikke også dig der er NAD expert? :)
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
|
okay fedt :)
er det ikke også dig der er NAD expert? :)
|
|
|
Ved sku ikke lige om jeg er NAD expert, men de har bare i mange år haft min interesse, jeg har 45stk. og går og spiller lidt på de forskellige og støver dem af engang imellem, så derfor ved jeg næsten alt om ældre nad forstærkere/Receivere.
Og Hifi-klubben hjalp mig også meget videre da jeg kontaktede dem og fik fat i en der hedder Jacob som sendte mig en masse godt læsestof.
Poul-erik
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
|
Hej 
Jeg har brug for lidt hjælp, jeg leder efter nogen Pic. og nogen dataér over JBL LX800. men jeg kan ikke finde noget op dem...
Samt jeg vil også gerne høre fra folk som evt. har/eller har haft sådan et sæt.?
For jeg overvejer og skifte min Dali 2002 og Gale 3070 Sub. ud med sådan et sæt.
På forhånd tak. 
|
|
|
Her er lige noget,
Følsomhed 92Db, 4-ohm, Effekt 10-175watt, freq 35-25.000Hz, Basrefleks, delefrekvens 300/3.000hz, Mål B 280mm, H 940mm, D 305mm, Vægt 19kg.
1" titaniums-diskant, 4" mellemtone, 8" Bas, Højtaleren er meget let dreven og kan bruges som allround.
Pris dengang 1995,-
Tyske Stereo skrev dengang "det er jo en gammel højtaler", Denne tre-vejs højtaler overbeviser med sine fremragende måledata og sin upåtrængende, men alligevel kraftfulde og fornemt strukturede karakter ved alle musik-former.
Poul-erik.
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen 
Jeg har også fået en del hjælp fra dem i gemmen tiden, dog mest med Cerwin vega. jeg har haft Mange af dem. der var en meget flink mand oppe hos cerwin vega " bo kampstrup" mener jeg han hed. som altid ville hjælpe en.
Du skal ha tak for de dataér over dem, jeg er sku kommet lidt i tvivl om jeg skal bytte mine dali 2002 og gale 3070 sub. med dem.. 
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
|
Hej igen 
Jeg har også fået en del hjælp fra dem i gemmen tiden, dog mest med Cerwin vega. jeg har haft Mange af dem. der var en meget flink mand oppe hos cerwin vega " bo kampstrup" mener jeg han hed. som altid ville hjælpe en.
Du skal ha tak for de dataér over dem, jeg er sku kommet lidt i tvivl om jeg skal bytte mine dali 2002 og gale 3070 sub. med dem.. 
|
|
|
Hej,
Ja du skal nok tænke dig om da de første kom sidst i 92 eller først i 93 og bare en basenhed til sådan en "og den er ikke noget særligt" koster minimum 600,- det var den pris jeg fik for ca. et år siden da jeg kender en der har LX1000 og der har alle basserne efterhånden sagt deres plads op så det ville lige blive en udskrivning på 2400,- for sådan nogle små 8" basser.
Poul-erik.
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay, det var da en slat for en 8" bas til sådan en gammel højt. 
det kan godt være jeg bare skulle holde mig til min første plan, som gik ud på og få et par dali 18mkII dem har jeg altid godt kunne li.!
|
| Til top |
|
| |