Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
Hej, det kan godt være at jeg spørger dumt, men hvordan tilkobler man en aktiv sub?, skal man køre den ud gennem subwoofer udgangen, eller skal man koble højtalerne igennem subben?
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
Du skal bruge din sub-preout på din forstærker og købe en fordeler således du du kan tilkoble den til højre og venstre indgang i subben på denne måde aktivere du begge spoler i subben og får det bedste resultat. Håber du kan styre delefrekvensen fra forstærkeren da den trinløse opdeling på subben er noget sjusk.
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
ok, har snakket med ham jeg skal købe subben af, han har et jeg kan få med.. men på min forstærker er der en udgang der hedder sub in og en der hedder sub out, hvilken skal jeg bruge..?
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
Hej OK, tak for hjælpen, så skulle det hele være på plads, men vil lige høre om jeg er blevet snydt da jeg købte Dali SWA12´eren, med subwooferkabel i perfekt stand kun 1,5 år gammel, til 2000 kr.?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum