| Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger selv SA - og er utroligt glad for dem. Men (uden at have hørt den specifikke model - men læst her
http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=173&zoneid=3 ) jeg tror måske du skal tænke på at SA IKKE er bashøjtalere. Personligt gider jeg ikke for meget bas, men det skal du lige finde ud af med dig selv. Helt sikkert er det at du får en høtaler i høj kvalitet og så er den endda flot.
Prisen synes jeg måske lige er i overkanten, men det afhænger self af kablet. er det 29,- kr meteren eller er det ordenligt? og hvor langt? BiWire er helt sikkert en ting du skal bruge på SA, da de er beregnet til det fra producentens side.
Prøv evt at gå over i Køb salg bytte afdelingen her på forumet og søg på System Audio - der kommer et par 1280 MK2 til 3500 (nyere højtaler end 1270 og den er fandme god, far har den :) ) og et par 1750 som er lidt dyrere end det du foreslår, men en god højtaler.
Her kommer dit bastemperament så ind igen 1270'eren er dybest men 1750'eren er bare så flot :) (storebroder til mine 1550'ere)
Forstærkeren tror jeg ikke er et problem, da de relativt små enheder ikke kræver så meget strøm.
|