Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 05:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL SVA1800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Hjælp...jeg er blevet snydt... jeg så disse højtalere i gul og gratis..i annoncen stod der at et horn var defekt, men da jeg kom hjem og fik dem afprøvet var også en bas tavs.  Jeg indrømmer jeg har dummet mig , mén jeg spurgte udtrykkeligt om nu resten var Ok og det var det sagde sælger.

Jeg havde ellers besluttet at medbringe et multimeter...det ville have afsløret fejlen for en bas er helt afbrudt så meteret ville vise 16ohm istedet for 8 idet basserene er parallel-koblet, men jeg glemte det i skyndíngen og der var ikke et anlæg på stedet.

jeg har søgt og søgt, men kan ikke rigtig finde reservedele til disse højtalere, men jeg prøver Harman europa DK i morgen...er der ellers nogen her i dette fantastiske forum som ved noget.

Jeg har undersøgt enheden så meget det er muligt uden at splitte den ad og der er ikke lige noget at stille op.

mvh

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Jeg går ud fra at du har målt bas enheden direkte med dit multimeter efterfølgende?

Den har nr: 331263-001
recone kittet har nr: C12RSTUDIO8

Hvis ikke harman kan hjælpe dig, kan du prøve http://www.jjteknik.dk/ 

http://www.audiovision.dk/ kan måske også hjælpe.

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet sevice-manualen med  alle res. numre, men recone kittet er udgået og simply speaker har intet til denne model.

Ja jeg har efterfølgende målt på den...helt ned ved spolen, men den er bare afbrudt. Harman kan skaffe en fra USA, men prisen...1300+det løse. Jeg vil vente og se om jeg da ikke finde en brugt.

mvh

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Har du overvejet at kræve dine penge tilbage? Det er da noget svineri at sælge noget man bevidst ved at defekt uden at nævne det.

Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

KentNO1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2008
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Føler med dig tube mania, jeg købte et par Audiovector 6 i sidste uge, den ene diskant viste sig at være defekt. Burde have "lugtet lunten", da jeg ikke kunne høre dem før køb, da sælger "lige havde solgt sine kabler igår".  Prøver nu at skaffe en anden, sælger slipper sku' ikke for at betale for den !

Lad det være en advarsel til alle : Køb ikke noget, hvis i ikke kan få lov, at høre det først !
Til top Vis KentNO1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KentNO1

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har skrevet til ham, men han svarer ikke...ja man skal ikke købe noget man ikke har hørt...hvad fanden er det for et land man bor i. Ludere og lommetyve overalt og det der er værre.

Det jeg brænder af forsøger jeg ikke at tørre af på andre, men laver det selv hvis det kan betale sig ellers er det på bålet med l**tet.

mvh

hasselbaink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Du kan jo se om enhederne dukker op på e-bay til en rimelig pris.

Mvh.
Til top Vis hasselbaink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselbaink

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes