| Sendt: 13 November 2009 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har et par Dali 850 som jeg er rigtig glad for. Men som HiFi interesseret er jeg også ofte på udkig efter noget noget nyt. Da jeg købte 850'erne i sin tid, havde jeg hørt dem i et stort rum med en akustik der var passende. Jeg fik dem så hjem på et lille værelse, og de lyder bestemt stadig rigtig fantastisk godt, jeg er mildt sagt rigtig glad for dem, men på en måde virker de bare for "store". Jeg har dog ikke tænkt mig at skille mig af med dem. Jeg er så lige blevet tilbudt et par Dali Evidence 370 til 1600 kr., hvilket jeg synes er billigt, ifht. hvad de går for på dba.dk. Mit spørgsmål er så, er det en højtaler der er istand til at klare sig som front? Jeg høre meget forskelligt musik, lige fra electronic til metal, og kan godt lide at lydtrykket er moderat uden at være for højt  Jeg har læst en det meste her på forummet om 370'eren, men den er mest anvendt som bag-højtaler i surround-setups, og jeg mangler lige den sidste afklaring inden jeg køber. Jeg har ikke haft mulighed for at høre 370'eren, og får det umiddelbart ikke. Man alt i alt, hvad er jeres mening om den som front? På forhånd tak
|