Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali Helicon 300 ( gl model ) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
René O
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 02 December 2009 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg er blevet tilbudt et sæt helt nye Dali Helicon 300 ( gl model ) for under på hvad 1 stk koster i dag (9000-.) så det er vel bare med og få handler eller ?

er der nogle ved om der er forskel på dem, ud over det at den nye er blevet " face liftet " med sort front ?

Til top Vis René O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René O
 
JRolLbs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 02 December 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Bare lidt info: Jeg solgte mine 4 år gamle H300 i perfekt stand for 7000.- for et halvt års tid siden (samme pris, som jeg i sin tid havde købt dem for).  Den gamle model kostede 16k for et sæt.

Ved ikke, hvor meget alderen trækker ned i pris, men synes umiddelbart ikke, 9000.- er en himmelråbende fantastisk pris. Sikkert en ok handel, idet de er helt nye.

Edit: Her er lidt om forskellene på MK1 og MK2:

LINK

LINK2
Til top Vis JRolLbs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRolLbs
 
René O
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 02 December 2009 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

okey, det ser ud til de holder prisen godt.... så  jeg springer på dem  

for og være helt præsis er det 8200.- jeg skal give, så tror de 1200 er givet godt ud

Til top Vis René O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René O
 
JRolLbs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 02 December 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Helt sikkert en rigtig fin handel - håber, du bliver glad for dem, det er nogle lækre højttalere!
Til top Vis JRolLbs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRolLbs
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes