Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 20:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: 2.1 sæt til flere enheder? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Murdoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 07 December 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Halløj gutter,

Jeg er relativt stupid når det kommer til HiFi o.lign. så derfor sørger jeg svar på et spørgsmål her hos jer, da det virker som om
I har ret godt styr på den slags

Jeg har et 2.1 sæt højttalere med indbygget forstærker, som jeg har koblet på min dvd-afspiller. Sættet er beregnet som
computerhøjttalere, men jeg synes egentlig at lyden er rimelig. Nu er sagen den at jeg gerne vil koble flere enheder til
højttalerne. Jeg vil gerne koble mit plasma tv til højttalerne, og min WD TV live. Er det muligt at koble flere enheder til
højtalerne på samme tid, og i så fald hvordan?

På forhånd mange tak   
Til top Vis Murdoch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Murdoch

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 December 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke hvordan dine enehder er sluttet til, men hvis der er med phono (rød/hvide stik) kan må få en skifteboks rimelig billigt. Skift sker dog manuelt på en knap.

3x phono til 1x phono: http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/phono_switch_s plitter/hq_3vejs_phono_omskifterboks_guldbelagt_945_da.html

3xphono og 1x minijack til 1x phono: http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/phono_switch_s plitter/hq_4vejs_phono_minijack_omskifterboks_946_da.html (f.eks til dvd, tv, wd og en ipod )

Hvis du har en anden tilslutningsform må du lige smide et billede af hvordan det ser ud, så kan vi sikkert også finde noget der virker.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes