Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Misson eller B&W (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
alsvik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 16 December 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt at det er en smagssag (vel mere høresmag?) om man er til Misson eller til B&W.

Jeg har pt. ikke så mange penge, men vil gerne have udskiftet mine kollegiehøjtalere fra Gale (3030). De kan virkelig ikke spille en stue op. Det gik fint på kollegieværelset.

Men jeg vil købe brugte højtalere til omkring 1.000,-

Vi har lige købet hus og der er ikke penge til alt.

Jeg overvejer et par Misson 732e eller et par B&W DM630. Hvad taler for og imod?

De er cirka lige gamle og lige velholdte. Misson er noget billigere end B&W-højtalerne.

Jeg har tidligere haft et par B&W DM630, men solgte dem fordi værelset var for lille.

Til top Vis alsvik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alsvik

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 December 2009 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Hej alsvik

... og velkommen til

Jeg har aldrig selv haft B&W, så dem vil jeg ikke udtale mig om. Til gengæld har jeg haft en del forskellige Mission højttalere, og de har alle spillet godt. Godt nok er det ikke "bulder og bas" højttalere men, hvis du er på jagt efter højttalere der spiller godt uanset om du lytter til Mozart eller Manson, så kan jeg varm anbefale dem.

Men tag noget musik under armen, og tag ud og lyt til de forskellige højttalere, det er den eneste måde at finde ud af, hvilke der passer til dig.

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 December 2009 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Hvis du er heldig kan du finde et sæt Mission 753 til en tusse...det har jeg gjort og har solgt dem igen... de spiller rigtig godt og kan tåle tåle 'tæv' om nødvendig. Meget allround højtaler som også er pæne at se på. Ham jeg købte dem af måtte ikke havde dem for konen...jeg solgte dem fordi de Rectilinear High Boy jeg var så heldig at overtage er mere musikalske.

mvh

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes