Hej,
Kan lige starte ud med at fortælle et jeg er ret grøn på HIFI området!
Jeg har for nyligt købt ind hos hifiklubben, dog ret beskedent! købte en NAD C315BEE stereo forstærker og 2 Paradigm
Millenia 20 højtalere.
Jeg synes ellers det lød ok nede i butikken, men efter et stykke tid herhjemme må jeg sige jeg er skuffet over lyden, men
det kan vel forventes når jeg ikke har smidt flere penge efter det?
Jeg er dog ret overbevist om at grunden til jeg er lidt skuffet er at der absolut intet punch er i mellemgulvet når jeg ser film
eller hører musik, højtalerne kan simpelthen ikke levere det jeg forsøger at tvinge dem til, og lyder som om de forsøger at
overkompensere. det er også ret tydeligt at de ikke kanlevere nogen former for bass toner. Mon ikke der mangler en en lille
subwoofer i mit setup?
da jeg som sagt ikke ved så meget om HIFI har jeg købt en forstærker uden subwoofer udgang

så skal bruge en
subwoofer med speaker in og out (går jeg ud fra?). Var igen nede i hifi klubben for at se lidt på det, og blev foreslået en
Argon Sub 850 der også så ganske fin ud. Men kan det betale sig at købe denne?
Jeg får lov til at låne den med hjem for at høre om det overhovedet giver noget, men indtil da ville jeg gerne have jeres
mening?
Hvad ville være en god 8"-10"-12" subwoofer med speaker out der bliver brugt til både film og musik, til højst ca. 2500kr?
Jeg skal ikke vælte nogle vægge, men skal kunne skrue op for musikken engang i mellem, uden at mine højtalere lyder som
blikdåser.
behøver såmænd heller ikke købes fra ny, da man sikekrt tit kan få en god deal på brugt hifiudstyr.
På forhånd tak.
(Skal lige siges at jeg har kigget jeres forum ret godt igennem for at se om dette allerede er besvaret, men kunne intet
finde)