| Sendt: 02 September 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret! Jeg er ikke vild med Teufel designet, men Canton Chrono AS 525 SC ser lovende ud. Den er forbavsende lille, hvilket de fleste test jeg har læst også pointerer, ofte med den konklusion at det godt kan høres, men at den alligevel klarer sig overraskende godt. Prismæssigt så jeg den til 420 EUR i Tyskland, så det er jo meget rimeligt. Specifikationer: | Prinzip | Bassreflexsystem | | Nenn-/Musikleistung | 100 / 150 Watt | | Übertragungsbereich | 25...200 Hz | | Übergangsfrequenz | 55...200 Hz (regelbar) | | Tieftonchassis | 1 x 220 mm, Aluminium (Wave-Sicke) | | Abmessungen (BxHxT) | 25,5 x 45 x 37 cm (SVS PB10-NSD er til sammenligning 38 x 48 x 53 | | Gewicht | 13 kg |
Her er en test fra førnævnte side: http://www.areadvd.de/hardware/2008/canton_chronos.shtml"Absolute Überraschung: Der auf dem Papier eher leistungsschwache und sehr
kompakte aktive Subwoofer AS 525 SC verdient sich absolute Bestnoten. Wir kennen
kaum einen Basslautsprecher, der in dieser Preisliga und mit diesen kleinen
Abmessungen dem Canton Chrono Woofer contra geben kann." Nogle tanker om denne? Er der nogle med andre ideer?
|