Forfatter |
|
rfo98b Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 12 September 2010 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HFI4ALL
Jeg er en 18 årig studerende som langsomt er ved at bygge et "solidt" men ikke overdyrt setup!
Jeg har lige nu 2 x B&W 683, som jeg er stærkt tilfreds med og en ny erhvervet NAD c355BEE forstærker som jeg fik til en favorabel pris :) Generelt er jeg meget tilfreds og lyden er ufattelig god. Men nu er jeg jo i den ungdom som er "bass" ungdommen og jeg tænker lidt på at erhverve mig en subwoofer.
Til det har jeg nogle spørgsmål. er subwoofere generelt gode til brug ved musik, eller skal jeg bare lære at leve med den ellers rimeligt gode bass højtalerne har.
Samtidig vil jeg meget gerne have nogle foreslag til hvilke mærker jeg skal kigge efter, eventuelt foreslag til specifikke subwoofere, samt andre hjemmesider.
PS: har intet imod at købe brugt, og i spørg bare hvis der er andet i vil vide. Mit værelse er generelt rimeligt lille men regner med at mit setup skal holde i rigtig langtid og senere flyttes ind i noget lidt større :) __________________ MVH
Frode
|
Til top |
|
|
Derre Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 12 September 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er bange for at din forstærker ikke har subwoofer udgang, så hvis du vil tilslutte den skal du sætte subvention ind i signalvejen før dine
højttalere. Måske er en større forstærker en anden mulig løsning. Du kan jo prøve at låne fx en NAD c375 og se om den kan give det du savner.
|
Til top |
|
|
rfo98b Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, havde ellers forstået at man kunne tilslutte subwoofere alligevel bare på en anden måde? (er ikke helt indforstået med det). __________________ MVH
Frode
|
Til top |
|
|
Derre Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland