Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 17:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Sub Kabel til Dali mentor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mor4thi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har lige købt mig en Dali mentor sub, lige nu bruger jeg en Argon sub kabel 3m til 300kr jeg kan ikke huske hvad kablet hedder længere, den bliver heller ikke solgt længere, kan det anbefales at købe et andet kabel nu når subben har kostet de 10 bananer?

Jeg tænker lidt på:

VAN DEN HUL The MINISUB HYBRID

http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/subwooferkabel/van -den-hul_the-minisub-hybrid_kabel_3-meter.htm

Er det for billigt? eller hvad ville i fortrække, eller er det underordnet hvad man bruger af kabel ligesom HDMI?

Til top Vis Mor4thi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mor4thi

Kevin_Mn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Nu er det heller ikke ligegyldigt hvilket HDMI kabel man vælger, der vil altid være forskel på afskærmning og kvalitet, jeg har haft utroligt dårlig erfaring med at de billige kabler går let i stykker i enderne, og er utroligt dårligt afskærmet.

Ang. sub kabel kan jeg sgu ikke hjælpe så meget, men lytter da lige med, da jeg selv snart skal ha' en Mentor Sub :)
Til top Vis Kevin_Mn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kevin_Mn

Mor4thi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en 6m QED Performance Miniature til 449 i hifi klubben, ifølge dem var kvaliteten lige ens med de dyre kabler, en af de andre grunde til at jeg ville købe nyt kabel var også fordi jeg har haft nogle problemmer med at subben viser ON eller 7 på displayet og genstarter midt i brug. Efter jeg har monteret det nye kabel gør den det stadigt, så mit næste bud vil måske være at der er noget ged i min forstærker eller noget

Til top Vis Mor4thi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mor4thi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes