Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Cerwin Vega al 1000 HJÆLP!!!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pt-Audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen jeg er lige blevet den lykkelige ejer at et par super Cerwin vega'er som jeg ikke kan tæmme...Lige nu har jeg er En Nad 2400pe og det er ikke nok Fandt jeg ud af. Er der nogen der kan hjælpe mig og give nogle forslag om hvad der kan tæmme de gigante højttalere!!!!

PS. Jeg er studerende..hehe

poul_erik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.prof. poul-erik

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Pt-Audio skrev:

Hej allesammen jeg er lige blevet den lykkelige ejer at et par super Cerwin vega'er som jeg ikke kan tæmme...Lige nu har jeg er En Nad 2400pe og det er ikke nok Fandt jeg ud af. Er der nogen der kan hjælpe mig og give nogle forslag om hvad der kan tæmme de gigante højttalere!!!!

PS. Jeg er studerende..hehe

Det kan 2-Stk NAD 2400, køb en mere og kør dem i mono så har du 1000watt i 4 ohm i spidserne.

Hvis det er din plan at banke af i flere timer med fuld skrue så skal du ikke bruge sådan 2-stk da de bliver rimeligt hurtigt meget varme, men er det bare for lige at fyre den af et stykke tid så er der masser af punch i sådan 2-stk.

Jeg har selv NAD 3400, det er en integr. forstærker der har samme effektdel som NAD 2400.

Jeg mener der var en eller to NAD 2400 i dba.dk i sidste uge til ca. 1000,-

Poul-erik.

Til top Vis poul_erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_erik

OceanMan