| Forfatter |
|
Pt-Audio Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen jeg er lige blevet den lykkelige ejer at et par super Cerwin vega'er som jeg ikke kan tæmme...Lige nu har jeg er En Nad 2400pe og det er ikke nok Fandt jeg ud af . Er der nogen der kan hjælpe mig og give nogle forslag om hvad der kan tæmme de gigante højttalere!!!!
PS. Jeg er studerende..hehe __________________ Pt- Audio- Nu også med Cerwin Vega AL 1000...
|
| Til top |
|
| |
poul_erik Udelukket fra forum

Dobb.prof. poul-erik
Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
|
| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pt-Audio skrev:
|
Hej allesammen jeg er lige blevet den lykkelige ejer at et par super Cerwin vega'er som jeg ikke kan tæmme...Lige nu har jeg er En Nad 2400pe og det er ikke nok Fandt jeg ud af . Er der nogen der kan hjælpe mig og give nogle forslag om hvad der kan tæmme de gigante højttalere!!!!
PS. Jeg er studerende..hehe
|
|
|
Det kan 2-Stk NAD 2400, køb en mere og kør dem i mono så har du 1000watt i 4 ohm i spidserne.
Hvis det er din plan at banke af i flere timer med fuld skrue så skal du ikke bruge sådan 2-stk da de bliver rimeligt hurtigt meget varme, men er det bare for lige at fyre den af et stykke tid så er der masser af punch i sådan 2-stk.
Jeg har selv NAD 3400, det er en integr. forstærker der har samme effektdel som NAD 2400.
Jeg mener der var en eller to NAD 2400 i dba.dk i sidste uge til ca. 1000,-
Poul-erik.
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza...
Kombinationen af NAD og Cerwin Vega resulterer i meget vellykkket lyd, hvor NAD godt kan styre CV'erne - selvfølgelig; jo større højtaler, des større forstærker!!