Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 16:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Audio Pro Mondial (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anybody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2011
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2011 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Hej

jeg har kig på et sæt bestående af

2stk. Audio Pro Mondial M3 og 1 stk. Audio Pro Mondial S3.

Jeg syntes sættet på papiret ser ok ud, og specielt designet er jeg lidt vild med. Derudover ser prisen fin ud (det prisleje jeg kigger på). Til at forstærke har jeg en Yamaha RX-V 567.

Nogen der har erfaringer med højtalerne? specielt det setup?

Til top Vis Anybody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anybody

Kenneth Enevold
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2009
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 01 April 2011 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har et sæt med M2 og S3, det er fint til prisen, og det er en vanvittig flot finish, som overrasker meget.

Når man først læser det er læder lyder det mærkeligt, men når man ser dem er man solgt :)

Jeg har lige opgraderet (igår) og havde egentligt tænkt mig at bruge satelitterne i sommerhuset.

Det står 110% som nyt, og er et år gamle.

Hvis du har interesse kan du give et bud, hvis du bor tæt på kan du evt. få lov at høre dem hjemme hos dig selv.

Jeg bor i Aalborg.

Til top Vis Kenneth Enevold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Enevold

Anybody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2011
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 April 2011 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg så dem I århus hvor jeg bor, og er ret solgt. Men har ikke hørt dem spille endnu (men syntes de er mega lækre. Der var det dog kun de trådløse aktive de havde.

Dog er jeg meget i tvivl om M1 vs. M2. vs. M3'erne er... Samt S1 vs S3. Jeg kan se tallene, men har ikke mulighed for at teste dem. Og kender ingen der har sådan et sæt...

Så før jeg bestilte dem hjem ville jeg høre om nogen havde erfaringer? evt. om M3'erne ville kunne fungere uden Sub? (læste en engelsk anmeldelse hvor subben lød til at være det svage led i designer sættet)

Men du har været godt tilfreds med dine M2'ere og S3'en? eller er det kun designet der har været positivt?

Jeg ved ikke hvad sådan nogen er værd, men ved www.avshoppen.se, kan jeg få dem leveret gratis til DK for ca. 3700 DKr, så 2500 kr er vel et godt bud hvis du har kvittering og jeg får lov at høre dem først. evt om du ville sælge Subben (S3) alene?

Jeg bor i århus, og kommer til aalborg i påsken, så det vil ikke være nogen hindring.

mvh Thomas
Til top Vis Anybody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anybody

Kenneth Enevold
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2009
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 07 April 2011 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Hej

De spiller rigtigt godt, specielt til prisen. Lyd er jo lidt en smagssag, og jeg kan rigtigt godt lidt diskant området på Dali nogle har det helt modsat.

Audio Pro Modial har lidt mere lyd i stil med B&W hvor jeg bare savnede diskant lyden i Dali toppen, og derfor har jeg købt Dali igen, dog i en noget dyrere prisklasse.

Subben vil jeg bestemt ikke sige er svag! den kan levere super bas. Jeg har netop ikke udskiftet subben da jeg er helt tilfreds med den. Hvis vi handler om sættet vil det derfor udelukket være for at få en Dali sub til 4500,- der så passer til mine sattelitter.

Jeg kan godt gå med til 2500,- for sættet, men det er absolut minimum.

Jeg vil ikke sælge subben alene.

Vi kan lige aftale yderligere vedr. lyttetest hos mig i påsken hvis det stadig har interesse.

Til top Vis Kenneth Enevold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Enevold

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes