| Sendt: 16 Juni 2011 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey folkens, Har haft kig på nye reol højttalere så småt i et stykke tid nu og var egentligt i gang med, at spare op til et par cm-1 fra Hifiklubben. Kom ved omveje (læs: kæresten) forbi elgiganten der holdt flytteudsalg. Her stod et sæt Yamaha ns-b700 til 2499kr, før 7998kr. Nåh, det var da en nedsættelse der var til at forstå og med 14 dages returret slæbte jeg dem med. Skal bruge dem som front med en sub af en eller anden art - sælgeren sagde de ville gøre sig godt til dette - men får indtryk af at de er skabt til at være baghøjttaler og måske mere til film? Nu sidder jeg og surfer lidt rundt efter info og synes slet ikke jeg kan finde priser der matcher de 3999kr pr stk, hvilket ellers fremgår af kvitteringen som normalpris. Tværtimod ser de ud til at kunne erhverves for 1500 pr. stk. på diverse internet sider. Det er derfor lidt interessant at høre, hvad de kloge herinde fra har at sige om disse højttalere - både lyd og værdi. Har jeg gjort et kup eller skulle jeg hellere bruge mine penge på cm-1 eller måske noget helt tredie? På forhånd tak for svar
|