| Sendt: 16 August 2011 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lidt samme tanker, vil gerne købe en Velodyne "over there", men er løbet ind i samme problem med spændingen og frekvensen til subben. Har kontaktet velodyne for at spørge om de kunne bygge den om så den passer til danske forhold, og det kan de, det koster ca 150 us at få en dd12 sub bygget om. Men det er self ikke en Jamo, så jeg ved ikke om det samme er gældende i dit tilfælde....Held og lykke :-)
|