| Sendt: 31 August 2011 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har mulighed for at lave en dobbeltvæg i stuen med ca 15cm dybde
JEg regner med at sætte mine jamo d400 ind, men kunne egentlig godt tænke mig noget gulvhøjttaler eller noget med lidt flere enheder. Spørgsmålet er om der findes noget i den dybde - og de skal jo også gerne have basporten foran. Og om jeg finder noget bedre end d400.
JEg har kigget på rigtige indbygningshøjttalere også men alle de åbne kabinetter gider jeg ikke og de andre er for dyre.
|