Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Thiel?? Hvilken model er det (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 22 September 2011 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

jeg er faldet over dem her, men er ikke helt sikker på om det ikke er en Thiel jeg ikke kender?

Er der nogen der kan hjælpe?

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard
 
Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 22 September 2011 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Her er lige endnu et par billeder fra sælger, ved ikke om det kan hjælpe

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard
 
Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 22 September 2011 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 22 September 2011 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke højttaleren, men jeg gætter på at den er "Made in China". Den ligner bestemt ikke noget der er Thiel værdigt. Enhederne ser ud som om de er fra Kina.
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 411
Sendt: 22 September 2011 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Jeg tror Nesdam har ret

her er et link til nr betegnelse på ældre typer Thiel, mon ikke det burde stå et sted på dem hvis de var ægte" ?

http://www.thielaudio.com/THIEL_Site05/Pages/THIELrestore/TH IELRestorePricing0108.html

 

hvordan spiller de ?

 

EDIT, jeg fandt en bedre side:

http://www.thielaudio.com/THIEL_Site05/Pages/promo_downloads .html#anchorDiscModels

 

Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly
 
gli-
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Highend Sound

Bruger siden: 18 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1516
Sendt: 22 September 2011 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Det kan være Westergaard mener Theil & Partner enheder eller Accuton som de markedsføres under:

Til top Vis gli-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gli- Besøg gli-'s Websted
 
Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 23 September 2011 kl. 07:21 | IP-adresse registreret  

jeg var ude og se på dem igår aftes, og ud over at de havde lidt flere "små-knubs" end jeg havde regnet med, så tror jeg samtidig også at Nesdam har ret når han sige "made in China"

Kabinettets form snød mig, men at se dem irl hjalp... det bør være en mere eller mindre no-name højtt. Har haft Thiel tidligere og har var forarbejdningen klart bedre. Jeg valgte ikke at bruge tid på at vente på at de blev sat til osv, så jeg hørte dem ikke.

Men tak for alle jeres indspark :)

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes