| Forfatter |
|
clauskri Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mangler et par små højtalere, til montering på væg, til at lytte vinyl i kælderen. Hvordan kommer man længst for omkring 500 brugt?? Er det nogle små dali, eller er der andre gode alternativer??
tak
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er faktisk mange fine små højttalere, der snilt kunne bruges. Til det budget du har til rådighed, så kig på brugt siderne her og i blå.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lytter lige med her, vil da gerne høre hvad man kan få for 500 kr. af højtalere
__________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
jacobjron Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej . For 100 kr mer, kan du få et sæt helt nye Liberty1+ , en fremragende højttaler, der slår mange til dobblt pris eller mer. kig her
Eltax service shop ( google det ) og se under restsalg.
mvh space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
| Til top |
|
| |
Nissemanden Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal de være små? Jeg har købt et sæt dali 104 til 350,-.
Men ja kig på DBA efter gamle højtalere fra de kendte mærker.
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Lille højttaler til 299.-
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ovenstående kan sikker også bankes op på væggen.
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
100% enig med spaceman på den her. Til den pris kan du ligeså godt glemme brugtmarkedet. Liberty er en af deres gode
serier ligesom monitor og symphony.
|
| Til top |
|
| |
clauskri Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 04 Oktober 2011 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spaceman_2 skrev:
Hej . For 100 kr mer, kan du få et sæt helt nye Liberty1+ , en fremragende højttaler, der slår mange til dobblt pris eller mer. kig her
Eltax service shop ( google det ) og se under restsalg.
mvh space |
|
|
tak, de er hermed bestilt. og ja, højtalerne skal være små, de er kun til mit kælderrum.
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 04 Oktober 2011 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Håber du bliver glad for dem. Giv lyd når du har hørt dem. god fornøjelse.
mvh space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
| Til top |
|
| |
clauskri Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen..... jeg har fået højtaleren. Jeg er ikke audiofil på nogen måde, men er glad for musik, så kan ikke udtale mig teknisk om lyden. Men jeg er meget overrasket over hvor meget lyd der kommer ud af den lille kasse. Musikken fremstår meget naturligt, og instrumenterne fremstår klart. Helt klart et godt køb, tak for tippet.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 15 Oktober 2011 kl. 07:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dine højttalere. Min kæreste ejer selv 2 af slagen. Hun interesserer sig ellers ikke for musik i almindelighed, da hun siger, at det kun er lyd. men efter, at hun fik dem, er hun kommet til et andet resultat. Hun har nu bedt mig om, at lure på et par standere i 60cm højde , Da de vil præsentere sig endnu bedre, og selvfølgelig med bedre WAF. Højttalerne lyder bedst efter min mening ca 40cm fra bagvæg og 2m til sidevæg begge veje. Skulle man mangle bas, ja så kan en sub supplere dem, men alt efter lytterum.
mvh space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
| Til top |
|
| |
clauskri Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 30 December 2011 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
min frue vil gerne have de små eltax hængt op på væggen i kælderen. Jeg kan se at der bagpå er 2 bøsninger (måske med gevind). Hvilken type ophæng vil passe til højtalerne og hvor købes de?
|
| Til top |
|
| |