Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali Concept 6 højtaler system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 95
Sendt: 08 Oktober 2011 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Hej.
jeg sidder lige og "leger" med at lede efter nye højtalere og faldt over
6_hojttalersystem.htm">dette

Ville det være helt hen i vejret at købe det set?



Beklager for linket, html editoren vil ik som jeg vil.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/dali_ concept-6_hojttalersystem.htm

__________________
visit http://zyxep.net
Til top Vis zyxep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zyxep Besøg zyxep's Websted
 
madmax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 06 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1092
Sendt: 08 Oktober 2011 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Hvad skal det bruges til?

 

madmax

Til top Vis madmax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madmax
 
Bugses
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Jeg går udfra at du mener disse:     
Dali Concept 6

Hvis det er dem du mener, så har jeg selv lige købt dem for et par måneder siden og jeg er virkelig glad for dem.
Til top Vis Bugses's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bugses
 
zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 95
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

madmax skrev:

Hvad skal det bruges til?


 


madmax



Film (fra PS3).
Musik fra computeren via toslink.
TV.

musik stilen er typisk, house, electro, dance osv af den slags.
men også blid rock nogle gange hård rock.
og andre gange new age.

film er alle slags næsten.

__________________
visit http://zyxep.net
Til top Vis zyxep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zyxep Besøg zyxep's Websted
 
zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 95
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

Bugses skrev:
Jeg går udfra at du mener disse:     
Dali Concept 6

Hvis det er dem du mener, så har jeg selv lige købt dem for et par måneder siden og jeg er virkelig glad for dem.



det er det vist, jeg har i mit indlæg rettet det og bare indsat teksten for linket til hifiklubben da min url code åbenbart ik helt vil
som jeg vil så marker teksten og kopier, de sælger dem i et sæt til 5k

__________________
visit http://zyxep.net
Til top Vis zyxep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zyxep Besøg zyxep's Websted
 
madmax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 06 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1092
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Tror du vil finde Dali concept 6 for venlig , diskanten er for nydelig og pæn , der er ikke rigtig bid i den.

 

madmax

Til top Vis madmax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madmax
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Jeg løser lige forvirringen

Og tilføjer at min kamerat er rigtig glad for sine concept 6'ere (kun stereo).
Jeg har selv haft udstyr i prisklassen over (4000,- stykket fra SA)- og mener ikke at der er den store forskel. Omvendt er der heller ikke den store forskel på dem og det sæt dali 104 (350,- sættet brugt) jeg har midlertidigt.

Tag at kig lidt på brugtmarkedet - der er mange gode bud. Dog er concept serien generelt overpriced.

Hvis du vil have surround, så skal du også have en sub (min mening).
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
klypstefan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 636
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

hvor meget skal den spille op?

du kan også spare en masse og kigge brugt, så kan du få meget mere højttaler for pengene..
Til top Vis klypstefan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klypstefan
 
zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 95
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

klypstefan skrev:
hvor meget skal den spille op?

du kan også spare en masse og kigge brugt, så kan du få meget mere højttaler for pengene..


nogle gange må der gerne komme knald på.
Det skal lige siges at jeg ikke er til brugt markedet.

__________________
visit http://zyxep.net
Til top Vis zyxep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zyxep Besøg zyxep's Websted
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Måske er JBL et bedre valg. Eller Klipsh. Begge højttalere mærker har en fin all round lyd.Klipsh RF 62 mk/ll

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
klypstefan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 636
Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

hvis du kan lide det højt og med guff i bassen, skulle du måske overveje en 3-vejs højttaler i stedet for en 2 1/2. slip 2k mere og få fat i concept 8. overvej dog lige diskanten
i concept serien. Den er meget høj. Eller en cerwin vega ve-12f. Den koster det samme som concept 6. begge forhandles i hifiklubben, så du kan sammenligne :)
Til top Vis klypstefan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klypstefan
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes