| Sendt: 10 Oktober 2011 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
For måske 16-17 år siden hørte jeg et par Sonus Faber Guaneri Homage i Sheratonudstillingen. Jeg kan desværre ikke huske hvad der blev blev brugt af forstærker og pladespiller, men det lød godt. Er der nogen der kan huske resten af setuppet?
|