| Sendt: 06 November 2011 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyyy, ville lige opdatere på de her B&W 603 S3'er. Jeg sprang simpelthen i "fanden-i-volsk"-hed til at klippe center plug'en af
da hullet var for stort til at lime.
Tog julen på forskud og lavede et lille konisk kræmmerhus. Vægtmæssigt vurdere jeg det til at gå nogenlunde op med plastik
plug'en. Det var nu også mere for at få tætnet membranen.
Lidt kontaktlim og pling-plong det spiller. Har forsøgt at lytte til sættet uden at vide hvilken side den "hvide" tud blev sat til og
kan egentlig ikke afgøre om der er nogen forskel!! Såå de indgår nu som en slags "rette-snor" for klang balancen når jeg
tweaker på hornsystemet... __________________ Rør med følelse og horn i panden :-)
|