| Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg leder efter gode forslag til et par afløsere for mine B&W 602 S2. Lige nu står de på en reol, hvor de nye også får plads,
sammen med en Holfi Integra 8 i et 20 kvm stort rum.
Er generelt tilfreds med resultatet, men lyder mangler lidt bund og er til gengæld lidt for ”hysterisk” i de øverste toner, lige
meget hvor lavt eller højt B&W'erne er placeret på reolen.
Derfor leder jeg efter et par højttalere til cirka 5000 i alt, gerne brugte, der kan give lidt mere i dybden; ved godt det er svært
på en reol. Men hvad kunne være værd at lytte til?
|