| Sendt: 01 November 2011 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror 4500 er for højt - men måske en okay start pris, hvis man antager bud ala Den Blå Avis. Men det afhænger meget af,
om der lige er den rigtige køber - Der er jo ikke ret mange i omløb.
Hvis du ville købe den for at tjene på at sælge den videre tror jeg det er en dårlig idé.
|